Vill ha dej nu som jag hade dig förut

Du kommer aldrig i fatt dig själv när jag är hos dig. 
Jag vill tänka framåt men det är anonymt,
samtidigt är jag livrädd för att fasta här i det identifierbara.
Det kanske är för sent att säga som det är.

Vi provar nya teorier som aldrig verkar ta slut.
Vi försöker fånga nya utvägar men dom tycks ta slut.
Ansträngt oss för att lyckas men aldrig nått ut.
Vi ska ha en chans, jag säger det rakt ut.

Jag vill ha dej nu, som jag hade dig förut.

Det är svårt att förklara över telefon,
men när jag har dig här är det som du flyr härifrån.
Jag vet att du tänker, men beskriver sällan hur du mår.

Jag försöker träffa vänner men det är inte så lätt.
Försöka tänka på något annat,
men att tänka bort dej är inte rätt sätt.
En del vill att jag ska lägga locket på, men att stanna känns så rätt.

Älskar dej hjärtat mest av allt, jag kommer inte lämna dig/ Din Stéphanie

Kommentarer
Postat av: lee

som jag hade dig förut melissa horn och lars winnerbäck...



jag vill vara en vän till dig som stötar dig och stöttar mig tillbaka....

jag förstår inte varför du är rädd för mig. det behöver du alldrig vara....



jag håller på med en tavla där du är en skyddsängel till jens....

Jens ängel är en vacker kvinna och hon heter stephanie.....

ta hand om dig så väl det går...

2009-10-01 @ 14:26:11
URL: http://leeozterberg.blogspot.com
Postat av: Roffe

Man får låna lite av Lars Winnerbäck ibland, det är helt ok att citera vedermödornas mästare. Sköt om dig.

Mvh Roffe

2009-10-18 @ 14:37:31
URL: http://rollobollo.blogg.se/
Postat av: Roffe

Det är helt ok att låna lite ifrån vedermödornas mästare, Lars Winnerbäck.

Sköt om dig . Roffe//

2009-10-18 @ 14:40:36
URL: http://rollobollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0