No one's gonna love you more than I do

Otillräckligheten skär i mitt bröst. Hjälplösheten är snäppet värre.

Meninglöshet är det ordet som speglar mitt liv bäst. Jag har två jobb och skaffat mig ett boende, men det är inte som alla tror. Jag mår inte bättre för det. Jag ett jobb som jag tycker är okej, men får bara några få pass i månaden, det andra jobbet har jag precis börjat, och det jag kan säga nu efter några få gånger är att jag inte trivs. Dock har jag inget val, jag måste jobba kvar. Hur ska jag annars överleva i samhället.
Det känns egentligen bara meningslöst. Varför ska jag ha två jobb när de pengarna jag får knappt räcker till hyran ändå? Och varför ska jag ha det när jag ändå inte trivs?

Vad är det för mening med mitt liv? Stå på jobb där jag inte trivs och inte jobbar tillräcklig för att få pengar? Kan knappt gå ut och fika, kan knappt åka till mina föräldrar och hälsa på, eller min pojkvän. Mina få vänner har flyttat, bor inte här eller jobbar hela tiden och har inte tid. De många dagar jag inte jobbar kollar jag på tv eller film. Kollar facebook 10 gånger på en halvtimma eller längtar tills jag får träffa Hjärtat.

Nu har dessutom livet tagit Hjärtat i från mig, är det meningen att livet ska vara så här orättvist vill jag inte stanna. Det är inte värt den smärtan som det innebär. Jag kan inte heller se att det kommer bli bättre.

Det enda hopp jag har just nu är att livet tillåter min älskade att komma ut igen och må bra. Vilket för tillfället känns oerhört långt bort.

Tårarna har runnit i fyra dagar nu och jag vet inte hur mycket jag har kvar, ångesten är enorm och jag vet inte om jag klarar av att hantera det här.

Ångestligan är på vift och jag vet inte om det går att acceptera skiten den här gången.

De kanske borde spärra in mig med, jag är ingenting utan dig vid min sida Jens<3



It's looking like a limb torn off
Or altogether just taken apart
We're reeling through an endless fall
We are the ever-living ghost of what once was

But no one is ever gonna love you more than I do
No one's gonna love you more than I do

And anything to make you smile
It is my better side of you to admire
But they should never take so long
Just to be over then back to another one

But no one is ever gonna love you more than I do
No one's gonna love you more than I do

But someone,
They could have warned you
When things start splitting at the seams and now
The whole thing's tumbling down
Things start splitting at the seams and now
If things start splitting at the seams and now,
It's tumbling down
Hard.

Anything to make you smile
You are the ever-living ghost of what once was
I never want to hear you say
That you'd be better off
Or you liked it that way

But no one is ever gonna love you more than I do
No one's gonna love you more than I d
o


Kommentarer
Postat av: Roffe

Hej ge inte upp nu, vi ser till o lösa detta. Du ska se att din älskling snart är vid din sida igen.

Vi tänker på er och erat bästa, vi gör allt i vår makt för att vi samtliga ska gå en ljusare framtid till mötes. Vi för bita ihop och jobba framåt.Kram o försök vila lite nu.

2009-09-06 @ 22:08:49
URL: http://rollobollo.blogg.se/
Postat av: lee

steffi :) I found you :)



med Jens får du alla som älskar honom....vissa dagar när allt känns mörkt och meningslöst så finns vi; alla Österbergare att troget stå vid din sida.

jag finns här på öland :)

det är bara att komma hit :) Jens har en nyckel.

Mitt hem är även hans. och jag misstänker att hans hem är ditt så ett och ett kan du lägga ihop :)

KRAM PÅ DIG TJEJJEN,

2009-09-14 @ 21:58:52
URL: http://leeozterberg.blogspot.com
Postat av: .................

men dö

2009-09-21 @ 15:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0