Fel, fel, fel...

Allt är och blir så jävla fel i bland.. och jag blir så jävla ledsen.

Jag hatar att se och höra den jag älskar mest, den som jag ger min själ till varje sekund må dåligt, och säga att han inte vill och inte vågar. Jag gör näst intill allt för dig.. Jag känner mig inte så bra i kväll för jag känner att jag hjälpte till så att det gick åt helvete.

Älskar dej av hela mitt förbannade hjärta. Det bultar för dig och det kommer det att göra lång tid framöver och förhoppningsvis och troligtvis alltid att göra. Jag kan inte hantera känslorna jag får av att se dig lida idag. De flesta andra dagar klarar jag det men inte i dag! Och det stör, irriterar och frustrerar.

tur att jag inte är själv i kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0