Ännu en djup reva i mitt hjärta.

Ännu en djup, blödande reva i mitt hjärta, i mitt känsloliv i min kropp. Kommer jag någonsin läka helt? Det känns inte så. Den senaste månaden har varit bland dom värsta i mitt liv. Och det värsta är att i dag ser jag inte slutet, jag ser inte ljuset i tunneln. För det finns inget ljus..det finns inget ljus.. Livet är misär och plågande.

Jag gör allt för dig, finns för dig 24 timmar om dygnet, gör allt som står i min makt för att träffa dig..

Du finns inte för mig och visar dig inte..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det här är bara för mycket!! Otroligt komisk självömkan :D Fullkomligt genialt ordval!

2009-10-04 @ 23:06:24
Postat av: lee

det finns ett ljus.... du är ditt eget ljus...

2009-10-04 @ 23:29:48
URL: http://leeozterberg.blogspot.com
Postat av: ................

vad är du för person egentligen?

jag hade inte ens pissat på dej om du brann,

vilket jag hoppas att du gör snart!!!!

2009-10-08 @ 23:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0