Bekräftelse

Bekräftelse är jävligt bra, men också jävligt dåligt. När man får den så mår man så mycket bättre, men när man inte får den så mår man fruktansvärt dåligt.

Jag vet att jag är en människa som behöver endel bekräftelse. Men jag blir så fruktansvärt osäker på mig själv, min pojkvän och mina vänner när jag inte får det utav dem. Bara att någon glömmer att skriva puss, kan bli som en stor jävla plåga för mitt huvud och mina känslor. Jag vet att personen i sig inte alls tycker mindre om mig för att den inte skrivit puss, men att få mig att förstå det en dag då jag redan är nere går inte. Det funkar inte, då händer det som jag jag skrev i förra inlägget, det blir ett brutalt hat mot mig själv. Vad har jag gjort, varför skriver den inte puss?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0