Jag har gett er allt.....

Människor i min närhet tycker att jag ser mig själv med suddig och fel blick. Men jag tror bara på det jag själv ser. Det jag ser är en värdelös människa som inte lyckas med någonting.

Jag vet att jag har rätt. Det är så det är. Men ingen tror på mig.

Jag är jävligt trött på att göra saker för andras skull. Till exempel leva för alla andras skull. För att alla andra ska vara nöjda och glada. De säger att de vill att jag ska leva. Men när jag lever och gör saker. Till exempel skär mig så blir de ledsna. De blir endast ledsna av saker jag gör. Jag säger att jag verkligen försöker men jag misslyckas med det jag försöker med. Och då blir de besvikna. Jag vill inte att de ska bli besvikna på mig. Men jag misslyckas hela tiden. Förlåt mig. Jag vill inte försöka för allas andras skull jag vill göra det för min egna, men det kan jag inte.


Kommentarer
Postat av: L

Tycker nog snarare att det är folk som ser dig med suddig blick, än tvärtom. Du säger att du känner dig värdelös när du misslyckas med någonting, frågan är om "någonting" verkligen är viktigt?
Tänk på att där du ödslar din kraft och tid, vara säker på att få lika mycket tillbaka, annars är det inte värt mödan.

Jag blir inte ledsen eller besviken på dig, jag blir besviken på människor som inte tar dig på allvar och inte bryr sig eller kan sätta sig in i din situation.

Försök att strunta i vad andra tycker, för "du vill inte att människor ska bli besvikna på dig". Om de blir besvikna på dig, då kan de inte veta hur din sitution ser ut, utan de ser det bara från sin egen synvinkel, kanske måste de öppna ögonen?

kommer från rätt person, jag vet....

och är det någon som är bäst, är det du

2008-05-20 @ 13:22:29
URL: http://lpalm.blogg.se
Postat av: L

Jo, ibland undrar man ju om de är enda lösningen. Jag må vara söt inombords, men inte fan annars.
All kärlek
till dig (L)

2008-05-20 @ 23:13:05
URL: http://lpalm.blogg.se
Postat av: Lollo

Jo, det är ju bara tjejer som tycker det så enda lösningen är väl att bli lesbisk, även fast jag bara gillar killar på det sättet :/ lesbiska är ascoola, men bara för det kan jag ju inte bli det :P och vem har sagt att man inte leva ett liv utan att bli kysst eller pussad på? nån ska vara den första.

2008-05-20 @ 23:34:55
URL: http://lpalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0