If you could see what is happening to me?

Antingen känner jag ingenting. Helt avstängd, eller så känner jag så mycket att jag inte kan hantera det. Då går allt över styr. Jag känner inget bra när jag väl känner, då är det bara ångest och panik i mitt bröst. Nedstämdhet eller känner jag mig värdelös. Jag kan inte känna något bra och jag vet inte vad jag ska göra åt det? Alla säger att jag måste hjälpa mig själv att det bara är jag som kan göra något åt det. Men jag vet inte vad jag ska göra! Då är det inte så lätt. Mina känslor överrumplar mig hela tiden när jag väl känner. Jag hinner inte med i svängarna och hinner inte förbereda mig överhuvudtaget. Känslorna skrämmer mig. Men de säger att jag inte är sjuk, men jag är ju inte frisk i alla fall?!

Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, i dag känner jag mig mest tom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0