HJÄLP!

Känslan av att missa något viktigt får mig att känna mig värdelös. I går missade jag nationella provet i matte B. Jag vaknade tio minuter försent, jag var inställd på att göra det, jag ville göra det, men till och med det misslyckades jag med. Hela min dag var förstörd. Tankar som: Jag är så jävla värdelös, jag kan ju för fan inte ens gå till skolan. Fy fan var du är misslyckad dök upp i mitt huvud hela dagen. VÄRDELÖS, VÄRDELÖS och VÄRDELÖS. Jag grät till och från hela dagen. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag vet att det är upp till mig själv att må bra, det är bara jag själv som kan göra något åt det. Men jag vet inte vad jag ska göra! Jag vet inte vad jag ska göra åt det. Så snälla hjälp mig!


 

image15


Kommentarer
Postat av: Milla

Ja det behövs verkligen. tack så mycket!

2008-05-09 @ 23:38:19
URL: http://doden.blogg.se
Postat av: hanna

Lägg alla som får dig att må dåligt, eller är dåligt inflytande åt sidan. I alla fall ett bra tag. Ta kontrollen över ditt liv, gör dig oberoende så du slipper tvingas träffa folk som får dig må dåligt. Vänd på alla negativa ord som du hör och hört. Ge dom fingret och ställ dig upp stolt och lita på att du är värd något. Den enda vägen är den hårda vägen.

2008-05-12 @ 17:52:11
Postat av: gurra

gumman, du är inte värdelös...

2008-05-13 @ 00:15:42
Postat av: Lollo

Jag vill hjälpa dig. Kan jag hjälpa dig? Hur?

2008-05-13 @ 00:26:25
URL: http://lpalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0