Älskade lillebror..

  • Jag vet att jag flyttade i från problemen och du fick stanna kvar.
  •  Jag vet att du har bett mig stanna hemma på kvällar för att du inte vill vara hemma själv med mamma och pappa.
  • Jag vet att du säger nej till kompisar för att du är rädd att mamma ska försvinna.
  •  Jag vet att mamma väcker dig på nätterna och beklagar sig över att andra människor är emot henne.  
  • Jag vet att du läser min blogg och säger att datorn inte funkar för att mamma och pappa inte ska läsa den, för att skydda dem mot sanningen.

Jag kanske skulle ha agerat annorlunda och brytt mig mer om dig. Men en sak är säker jag kommer aldrig sluta älska dig av hela mitt hjärta och jag kommer inte lämna dig.

 En dag kommer jag dö, men jag kommer finnas i ditt hjärta i ditt psyke. Jag lämnar dig aldrig!

image13


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0