...

It's in my mind. It's in my blood.
Someone please help me to get me one step further away.

We're talking about the days to come but we're not in the same world.



Jag vill att ni ska förstå, men det går inte. Jag förstår inte ens själv. Hur ska jag då kunna få er att förstå? Ni säger att ni är hjälplösa, men jag är minst lika hjälplös själv. Jag kan inte ändra på den jag är längre, har gjort det för länge, det är faktiskt nu jag är mig själv. Så säg inte "Jag vill ha tillbaka den gamla Stéphanie, du var mycket gladare då". Jag var inte mig själv. Jag kan inte ändra på den jag är, det är i min själ och i mitt blod! Så lämna mig inte.

Kommentarer
Postat av: S

kan inte acceptera det.

2008-01-07 @ 23:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0