Kluven

Jag hatar att folk säger olika. Du ska göra det här och det här för att det ska bli bättre.. Nästa person säger något annat och det ska bli bättre. Jag vet inte vart jag ska ställa mig, vad jag ska göra, om jag ska göra någonting alls.. Jag kanske bara ska stå ut. Det är mening att jag ska må dåligt och att jag ska göra det hela livet. Allt har en mening. Det är ödet som bestämmer.

Men jag önskar, djupt inne i mig att jag någon gång kommer känna lycka. RIKTIG LYCKA. Från det djup i mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Din vän

Allt kommer att bli bra gumman, folk säger olika för alla känner dig olika, vissa känner dig bättre än andra och därför har alla olika synvinklar på det hela.

2008-04-09 @ 17:48:40
Postat av: E

Gör som du känner bäst själv. Jag har sagt vad jag tycker . Men det du känner att du vill är det bästa. Men låt INGEN lura dej, okej ?

2008-04-09 @ 22:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0