I loved you first

You are my sweetest downfall
I loved you first, I loved you first

Jag älskade dig först och jag saknade dig senast, nu och för alltid. Jag har gjort två saker som jag ångrar djupt i mitt hjärta. Det ena är att jag gjorde slut med dig, det andra kan jag inte ens nämna.

Jag älskade dig på riktigt. Det var inget jag bara sa. Det var så. Men jag förstörde allt också. Jag förstår att du inte tycker om mig, jag förstår att du inte ens vill se mig. Jag var den enda du litade på. Men jag förstörde det. Jag låter dig vara, jag vill inte vara jobbig på något sätt, jag har förstört tillräckligt. Men det värker i mitt hjärta varje dag. Men jag kan inte göra någonting ogjort.




Beneath the sheets of paper lies my truth
I have to go, I have to go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0