Folk tar efter omedvetet.

Det känns som om folk jag umgås med tar efter mig. Jag mår itne speciellt bra och gör vissa saker. Sen är det många andra som inte mår bra. Och när man inte mår bra så tar man efter det negativa andra människor gör, och gör likadant. Jag har kännt så två gånger på två månader. Jag går knappt i skolan, jah skär mig och jag super jämt och ständigt. En människa som sa första gången vi pratade djupa saker sa att den hade testat att skära sig men att det inte var dens grej. När den hade varit med mig i ungefär två veckor så skärde den sig igen och säger att det är det enda som hjälper. En annan slutar gå i skolan. Jag tar på mig det här. För jag vet att det smittar av sig. Jag ska sluta vara med människor. Det tar efter mig och jag känner att jag bara gör dem en otjänst. De säger att det inte är på grund av mig. Men jag vet att man tar efter omedvetet.


Kommentarer
Postat av: R

Det kan vara så att man tar efter det omedvetet men du får absolut inte ta på dig skulden för ngt sånt, det är kanske just det att du är med människor som håller dig uppe ur den mesta skiten, Ensam är ingen stark.

2008-04-07 @ 17:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0