Du säger en sak och gör en annan...

Du säger till mig, "Ring om det är något, spelar ingen roll vilken tid på dygnet det är." Jag har aldrig ringt någon innan när jag mått som jag mådde den natten. Vad får jag till svar? Jo att du klickar av samtalet. Jag behövde verkligen dig den kvällen. Du säger till mig, " Skär dig inte, ring mig i stället" Jag ringde dig och du klickar mitt samtal.


Varför?


Jag blev inte arg eller något sånt. Jag kan förstå dig. Men kom inte och säg vad jag ska göra och inte göra då. Jag kommer inte ringa fler gånger när jag inte mår bra. INTE TILL NÅGON OCH JAG KOMMER INTE PRATA MED NÅGON HELLER


Kommentarer
Postat av: Lol

Klickar dig aldrig, bara så du vet. Jag vill ha en mobil!!!

2008-04-02 @ 01:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0