Confused

Jag väntar, väntar och väntar.. Men jag vet inte riktigt vad jag väntar på. Jag vill bara att någon ska bestämma vad som ska hända med mig så jag kan förbereda mig. Så jag slipper ta beslut. Jag kan inte ta beslut längre. Jag är liksom handlingsförlamad. Det är jävligt jobbigt.

Jag har  faktiskt varit skadefri i två veckor i dag, men det enda jag tänker på är rakblad. Det enda jag drömmer om är att få dra de små kalla slivriga rakbladen mot min hud. Jag kan inte rå för det. Men jag låter bli. Frågan är hur länge jag klarar att låta bli.

Ångest kliar i min kropp hela tiden. Jag vaknade i morse av att jag hade fetingångest över att jag var så jävla äcklig jag äcklades av mig själv. Jag är en äcklig människa som inte kan eller gör någonting. Skippade första lektionen av de två som jag hade i dag. Jag ville inte finnas mer.Stog i duschen drygt en timma och bara sköljde bort allt övervägde rakbladet men kunde motstå även denna morgon. Ångesten har dock inte lämnat mig i fred på hela dagen.

Jag försöker jag försöker jag försöker. Men det känns inte som om det hjälper någonting.. :s

Kommentarer
Postat av: Because she got high

jag tror du väntar på lyckan som du en gång hade men som så sakta försvann, och du vet inte hur du ska hitta den. den har sprungit och gömt sig...
nae, nu vet jag inte vad jag ska hitta på,får väl rita igen eller nått. det gäller att vara rak o öppen ;P

flumm på ett rum, där nedanför, nu ska jag se till att jag inte någon stör, borde sova, men jag kan dig lova, det är inte lätt, för då hade det skett, får sitta sjunga, tyst med min tunga, lyssna på musiken, med dom ångestfyllda skriken, gonatt på dig din lilla hagga! nejfan, nu börja datorn lagga... ;) (L)(mina rim på natten äger afromans)

2008-04-18 @ 01:08:16
URL: http://lpalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0