Samtal och skumma serier

i dag bestämde jag mig.. jag vill inte att människor mår dåligt på grund av mig. men det känns som det kvittar hur jag än gör så känns det som jag ändå lyckas göra folk ledsna hela tiden .. jag ska iaf prata med en. det känns inte som det kommer hjälpa nånting men jag måste för mina vänners skull så de blir lite lite tysta nångång.. Det kommer ju faktiskt inte hjälpa för fem öre.. har ju försökt så många gånger och bara fallit ännu djupare:/  ska dessutom till mina föräldrar i helgen .. det lär ju bli fight igen som vanligt:/ jag pallar inte. men jag har ju inget val:/:/

jag har dessutom bestämt mig för att gå ner i vikt igen .. jag klarar inte av att äcklas av mig själv varje gång jag ser mig i speglen .. det va mycket bättre innan .. innan jag flyttade.. jag va smal och äcklades inte av mig själv.. :/

Sen har jag sett världens skummaste serie i dag "skins" heter den .. den va sjuk..

Kan ingen bara komma och fixa så allt blir bra .. så jag får leva ett liv och vara glad och slippa höra att jag är levande död.. ???

Kommentarer
Postat av: Filippa

Du ska veta att jag tycker om dig.

2007-09-14 @ 20:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0