Likgiltig

Idag har varit en väldigt jobbig dag .. ångesten har pumpat i bröstet hela dagen. vill bara sova hela tiden ,. jag orkar inte.. jag har ingen aning om jag klarar det här överhuvudtaget..
om jag mår bättre, så kommer jag få ett jävligt bakslag sen .. vet inte ens om jag vågar försöka.. det är bättre att det finns där lite varje dag istället för att det ska komma allt på en gång. för jag vet att om det kommer ett fetare bakslag nästa gång så kommer jag itne klara mig.. allt kommer gå åt helvete totalt. :S och jagvågar nog inte riskera det. jag är så rädd .. så jävlar rädd.. hmm ..

och just nu känns det som att jag inte har några känslor alls.. allt är bara likgiltigt. när ja inte ens vet hur jag mår i dag så är det ganska illla.. jag hatar och vara mitt emellan låg och hög så att säga.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0