I'm a creep

fredag kväll sög.. den sög verkligen . deckae i soffan klockan kvart över tio med ångest.. vaknade vid åtta och började jobba vid tio.. enda jag kunde tänka på i de sex timmarna jag jobbade var rakblad.. kunde inte släppa det.. det gick inte..

spelningen va skitbra.. allt var okej.. tills vi kommer hem då börjar tankarna ... de slutar inte.. jag kan inte lsäppa det.. jag vill men samtidigt inte..

det gjorde ont i mig.. sen kom den utlösande faktorn.. det gick inte mer.. panik.. oanik sönder och samman .. det slutade i kaos.. :/ blod..

But I'm a creep
I'm a weirdo
What the hell am I doing here?
I don't belong here

I don't care if it hurts
I want to have control
I want a perfect body
I want a perfect soul 

 image5

 

vet inte vad som händer med mig.. allt är kaos.. tankar hit och tankar dit.. jag blir fan rädd för mig själv.. det är nått som inte stämmer.. det kliar i hela jävla kroppen och kryper..


 

sen sitter det en fet spindel på mitt rum.. så jag kan inte sova där.. har utvecklat nån slags fobi för spindlar.. visst jag har alltid tyckt att dom är obehagliga.. men nu är det extremt .. får rysningar och panikkänslor så fårt jag ser en spindel.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0