Jag älskar dej

Jag älskar dej, kan du inte förstå det?

Jag har förklarat det för dej så många gånger att jag inte kan ha någon annan kille än dig. Det går inte. Du sårar mig såå hårt. Igår så gick det så jävla bra att pussa och krama på mig hela kvällen och hela eftermiddagen idag med. Men vad hände sen? Du kan inte ens ge mig en kram! Var det för att vi var bland massa folk eller?

Jag frågade dig vad fan du höll på med och vart hjärtat tog vägen?
Du svarar att det finns inget hjärta, det försvann ner i spriten.

Jag blir fan orolig. En sak om jag dricker jämt och ständigt men du är fan värre och jag blir sjukt orolig när jag ser dina armar och din mage. Jag vet jag skär mig själv också, men det gör sjukt ont att se dig. Du säger till mig att jag ska ge BUP en chans men du gör det inte själv?!

Min hjärna säger att jag inte orkar mer, mitt hjärta säger att jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0