FUck


Jag orkar inte leva med mig själv. har varit vaken nu i två dygn. Det kliar i hela kroppen jag kan inte sova, jag kan inte äta.. jag kan inte göra någonting. Har legat och vridit och vänt på mig i så där fyra timmar nu och äcklats av mig själv nått så fruktansvärt, ställde mig i duschen för jag pallar inte. Jag orkar inte med mig själv. Jag har vekligen förstört mitt liv. Jag har fett mycket att plugga men har ingen ork till att plugga. Jag kommer inte klara någonting i skolan så kommer min kontaktlärare och alla andra lärare kommer att skriva att det går sämst för mig i omdömerna och sen kommer dom säga det på utvecklingsamtalet, och jag kan ju i princip gå och ta livet av mig. Det är den enda lösningen jag kan kommer på. Jag har legat och försökt komma på vilket som är det bästa sättet. Men jag kan inte. Jag kan inte. Det går inte men jag orkar fan inte med det här mer. Jag förstör mitt liv. Och min familj förstör mitt liv.

Jag blir sårad av mig själv. Trodde jag skulle klara av skolan men jag gör fan inte det. Jag skiter i att gå till skolan för att jag har ångest, sen när jag inte är i skolan får jag ångest för att jag inte går till skolan. Det här tar knäcken på mig. Ingenting hjälper allt är bara piss piss piss pissss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0