Men med fläckar är jag född...

träffar man en ny mister man en annan .. jobbigt som fan ..

vad gör man när man är livrädd för livet ?

jag har väldigt osammanhängande bloggar men jag skiter i vilket skriver bara ner endel tankar.

känner mig som en dålig människa i dag .. jag pratar med endel men dom mår bara dåligt på grund av mig.. dom säger att jag sak prata med dom men jag ser att odm bara mår dåligt:S är det värt det ? NEj.. jag sak vara tyst enhel sommar.. jag ska inte prata om nånting.. jag kommer inte klara det.. jo jag kommer klara vara tyst men jag kommer inte klara mig.. :S skit samma..


dröm eller verklighet? den frågan ställer jag mig hundra gånger..

Kommentarer
Postat av: Din Käresta

Talk to me darling.. I'm listening..inte bra o sitta tyst.. kyssar o smek

2007-07-12 @ 19:42:00
URL: http://pudelfis.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0