Maktlös.

Varför ?
du får fan bli arg men du ska fan inte slå.. fan heller.. kan inte tillåta .. helst av allt skulle jag vilja sjunka ner i djup sömn .. för evigt.. jag är helt maktlös.. jag kan inte göra nånting åt nånting.. kan inte bli värre än så här.. min familj är kaos...

Sweden rock har varit helt underbart vill bara tillbaka.. okej jag vet har hultsfred om två dagar.. kan inte bli bättre när det gäller det.. men fan fyra dagar har gått och ett enda ständigt velande på hr jag sak vara hur jag ska tänka och jag försöker hålla tillbaka tankar för jag skulle ha kkul men lyckas man ? NEJ..

Underbart folk var där iaf.. skönt och komma bort ett tag..


/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0