Känslor

Man ska vara sig själv hit och dit .. Men hur vet man egentligen att man är sig själv? när man låtsas vara någon som man inte är känns det i bland mycket bättre än när man är sig själv.. när jag är mig själv känns det som alla och då menar jag ALLA tycker att jag är dum i huvudet..

om man inte tycker om den man är när man är sig själv då ?

eh jag vet inte.
det enda jag vet är att jag funderar på varje dag hur jag ska klara det här ? hur jag ska klara två år till på det här jävla ruttna internatet ..
men samtidigt så vet jag att jag inte vill flytta till mina föräldrar igen .. Jag vill inte säga flytta hem för det känns inte som mitt hem, men växjö känns inte heller som mitt hem ..

en annan tanke som slog mig i dag var att jag ska ta studenten utan mina älskade änglar där i vetlanda.. Det gör ont och då menar jag ONT !!

nått annat som gör ont är att veta att jag inte kan eller kan kan jag men jag borde inte göra vissa skära mer för då tar min mamma hem mig till dom igen .. då får jag inte bo kvar i växjö . , men jag vet att om hon gör det så kommer jag ändå bara må sämre än vad jag redan gör.. men det kan jag inte säga till henne

" Heeyy morsa du vet från början beror det på dej, att jag började med sån skit!"

Troligt NEEEJ..

jag vill sova bort mitt liv i kväll...
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0