vad säger man till livet när man inte orkar mer ?

skulle tagit bussen till växjö i i morse vid halv tolv.. det gick ju inte så jävla bra.. mamma började prata om körkortet och tjaffsa med mig då rann allt över.. jag har gråtit hela dagen .. det känns som allt är bara för mycket .. hela tiden .. jag får panik.. mamma bara jag vet att du klarar det.. det är kul att nån vet att jag klarar det när jag inte ens vet själv.. jag tvekar .. så jävla mycket.. men jag vet itne vad jag tvekar om? jag tror, men jag vet inte.. :/


jag vänder mig om me
n minnena finns kvar dom tar mig tillbaka till alla våra dar, dom släpper inte taget fast jag bara vill förtränga en värld som är mörk som jag bara vill förvränga ett liv med ett mål som man inte kan förlänga jag tar mig längre bort för jag vet vad jag behöver, en tid för mig själv för att läka alla såren, alla dom som blöder, men vad händer nu när mörkret faller över?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0