hästar och känslor...

jag har börjat rida igen .. det började med att jag fick rida johannas häst.. sen hittade vi en liten b ponny til mig.. han är grym.. ska vara med i division 2 igen känns underbart.. har verkligen saknat hästarna.. helt sjukt.. och det är så underbart att bara vara i stallet.. jag tänker inte lika mycket där.. men så fort jag kommer hem är jag som en jävla känslobomb. jag vet knappt ingenting.. det är hårt som fan ..

dåligt samvete men jag kan inte bara för att det är sund om honom .. kommer såra honom om jag bara låtsas med.. fan .. jag hatar det här.. det är inte kul.. inte nånstans faktiskt:S
samvetet knäcker mig långsamt men säkert.. fan ..


jag hatar hösten .. den är pisspisspiss.. det är verkligen katastof.. jag vet alla säger att jag går in med fel inställning.. men vafan .. jag är så jävla rädd.. och jag vet att det kommer bli en hård fucking jävla höst.. och jag orkar inte mer.. det är redan jobbigt.. sommars har varit okej .. jag har klarat hålla mina känslor i styr hyffsat.. men ångesten smyger sig verkligen på .. den ligger där i bakhåll hela jävla tiden .. hmm ..

15 veckor! ska det bli fler ? jag tvekar.. orkar jag mer ?

saknaden har varit fet..


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0